WELCOME TO MY Purple Pink Blog. Dashboard | +Follow
//Purple Pink

EntriesAboutDarlinksCredits


Overview


Assalamualaikum, im izzat the owner blog. Please be nice at here :). Feel free to follow me

Screams

Put your shoutmix or cbox code here. Maximum width is 230. Not more than that !
Sing Along



Saya sayang dia
Rabu, 8 Mei 2013 | 0 comments
Lelaki                                                          Perempuan
Hari ni ternampk Dia.                                    Hari ni ternampk Dia.
Dia mcam da tak kesah.                                Dia masih risaukan saya ke ?
Dia nampk lebih bahagia.                              Saya tgok Dia.
Saya tanye keadaan Dia.                               Saya tanye tentang gf baru Dia.
Dan Dia menangis.                                        Dan saya menangis.
Saya taksanggup nak tgok.                            Dia langsung tak pandang saya.
Saya ckap saya rindu Dia.                             Dia tak rindu saya.
Serius, saya rindu Dia.                                   Dia takserius, Dia main-main.
Saya sayang Dia.                                           Dia sayang gf baru Dia.
Saya mintak Dia jaga diri.                              Dia mintak saya jaga diri.
Saya balik dan menangis.                               Saya balik dan menangis.
Saya kehilangan Dia.                                     Saya sayang Dia :')

Kepergianmu tanpa alasan :)


Older Post